هرمزگان| معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان تشریح کرد
اعزام بیش از ۱۰۰ مبلغ در مدارس هرمزگان طی نیمه شعبان و دهه فجر
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان از اعزام بیش از ۱۰۰ مبلغ و استاد تخصصی به سراسر استان هرمزگان در ایام نیمه شعبان و دهه فجر خبر داد.
