هرمزگان| صبح امروز برگزار شد؛

آیین تجلیل از خادمان حسینی در حسینیه حضرت علی‌اصغر(ع) بندرعباس

هرمزگان| صبح امروز برگزار شد؛

آیین تجلیل از خادمان حسینی در حسینیه حضرت علی‌اصغر(ع) بندرعباس

مراسم تکریم و تجلیل از خادمان، تعزیه‌خوانان و خانواده مرحومان حسینیه حضرت علی‌اصغر(ع) محله آیت‌الله غفاری بندرعباس، همزمان با شام شهادت امام سجاد(ع)، با حضور جمعی از مسئولان، فعالان مذهبی و اعضای شورای اسلامی شهر برگزار شد.

آیین تجلیل از خادمان حسینی در حسینیه حضرت علی‌اصغر(ع) بندرعباس

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، مراسم تکریم و تجلیل از خادمان حسینیه حضرت علی‌اصغر(ع) محله آیت‌الله غفاری (منبر حسن سلمانی) شامگاه شنبه ششم تیرماه، همزمان با شام شهادت حضرت امام زین‌العابدین(ع)، با حضور جمعی از مسئولان، پیشکسوتان تعزیه و هیئت‌امنای حسینیه برگزار شد.

در این مراسم، حجت‌الاسلام سید عبدالخالق حسینی، معاون ستاد امر به معروف و نهی از منکر هرمزگان، حجت‌الاسلام موسی حیدری، مشاور انجمن تعزیه‌خوانی، طاهر قریشی، رئیس هیئت‌مدیره انجمن تعزیه‌خوانی شهرستان بندرعباس، عیسی عباسی و فریده عامری، اعضای شورای اسلامی شهر بندرعباس، حضور داشتند.

در ادامه این آیین، از خادمان حسینی، تعزیه‌خوانان و خانواده مرحومان وابسته به این منبر، به پاس سال‌ها خدمت در برگزاری مراسم عزاداری و ترویج فرهنگ عاشورا، با اهدای لوح و هدایایی تجلیل شد.

این مراسم همچنین با اجرای آیین‌های سنتی و مذهبی از جمله دمام‌زنی، چاوش‌خوانی و تعزیه «جمع‌آوری پیکر مطهر شهدا» همراه بود که با استقبال و حضور گسترده عزاداران حسینی برگزار شد.

2026-06-28

تعداد بازدید: 87

پربازدیدترین‌ها

جدیدترین‌ها

برگزیده‌ها

ایران
آیکون توانخواهان

T

T