هرمزگان| در شب سوم ماه محرم؛

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان از هیئات مذهبی بندرعباس بازدید کرد

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان در سومین شب ماه محرم با حضور در تعدادی از هیئات مذهبی شهر بندرعباس، ضمن شرکت در مراسم عزاداری سید و سالار شهیدان، از نزدیک در جریان فعالیت‌ها، برنامه‌ها و مسائل این هیئات قرار گرفت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان از هیئات مذهبی بندرعباس بازدید کرد

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامعلی کاظمی، مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان، به همراه حجت‌الاسلام موسی حیدری، مشاور انجمن تعزیه‌خوانی، و حجت‌الاسلام اسحاق فاضلی‌پور، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بندرعباس، از تعدادی از هیئات مذهبی این شهر بازدید کرد.

در این بازدیدها، مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان با حضور در جمع عزاداران حسینی، در آیین‌های سوگواری و عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) شرکت کرد و از نزدیک در جریان روند برگزاری برنامه‌های فرهنگی و مذهبی هیئات قرار گرفت.

همچنین در این دیدارها، مسئولان هیئات مذهبی مسائل، نیازها و پیشنهادهای خود را مطرح کردند و مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان ضمن قدردانی از تلاش‌های خادمان و دست‌اندرکاران هیئات، بر حمایت از فعالیت‌های مردمی و مذهبی تأکید کرد.

هادی عرب، رئیس شورای هیئات مذهبی شهرستان بندرعباس، نیز در حاشیه این بازدیدها اظهار کرد: برنامه دیدار و سرکشی از هیئات مذهبی با هدف بررسی میدانی فعالیت‌ها، تقویت ارتباط با فعالان مذهبی و پیگیری مسائل و مطالبات هیئات، تا پایان ماه صفر در سراسر استان هرمزگان ادامه خواهد داشت.

وی از تلاش‌های هیئات مذهبی، مداحان، خادمان و برگزارکنندگان مراسم عزاداری ماه محرم قدردانی کرد و نقش این مجموعه‌ها را در ترویج فرهنگ عاشورا و تقویت ارزش‌های دینی و اجتماعی بسیار مؤثر دانست.

1405/03/27