امام جمعه بوشهر از اداره کل تبلیغات اسلامی بازدید کرد
بوشهر | همزمان با سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی؛
آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر به مناسبت اول تیر، سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی و روز تبلیغ و اطلاع رسانی دینی با حضور در اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر، ضمن بازدید از این مجموعه با حجتالاسلام محمد قادری مدیرکل، معاونین و کارکنان این مجموعه دیدار و گفتگو کرد.